Min Drömlägenhet


Jag har kanske inte jättemycke att göra just nu så jag sitter och knopar ihop min drömlägenhet.

Jag vill att den ska vara belägrad i Vasastan, det är mitt favoritområde i Stockholm.

En tvåa går bra men det skulle vara amazing om det var en trea.

Lägenheten ska vara längst upp så att jag kan ha en spiraltrappa upp till en liten terrass.

Jag vill att lägenheten ska ha ett svart trägolv och vita hårda väggar.

om lägenheten skulle vara en trea så skulle jag använda extrarummet
till bibliotek/atelje/gästrum.

I köket vill jag ha en tegelvägg och ett rutigt golv.

och jag vill bara ha vitvaror från smeg..

Ett litet plus skulle vara om det fanns en liten walk in closet.
Om någon vet vart denna lägenhet finns så säg till mig, jag vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0