22.05.11


Idag blev jag så less på människor, fan åt föräldrar alltså. Livet blir inte bättre om man är otrevlig mot personen som försöker hjälpa dig!

Igår följde jag med Anton och grillade lite, träffade massa nya personer som jag inte kommer ihåg namn på. Jag har alltid varit dålig på namn så det är fullt förståligt att jag.. bara.. kommer ihåg.. hm.. Näe jag kommer inte på ett ända namn. Men det var mycket trevligt iafl, blev lite kallt mot kvällen så vi gick in och spelade singstar och lite bordtennis eller jag kollade väl mest på och kommenterade från the sideline så att säga. Det där med studentkorridor är något nytt för mig btw, helt okej men skulle aldrig vilja dela kök med 7 andra personer D:
Jag skulle göra mig själv galen och vara överdrivet renlig och allmänt otrevlig mot alla som inte diskar.



Oh det pratades även om partners, bumbibjörnar, batman & robin och BÄSTA killkompisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0