Orkar inte just nu.


Alltså fan jag orkar knappt, min kraftresarv den tar snart slut.
Jag ska göra så mycke på så lite tid som möjligt, jag ska fan pleasa alla först.
Jag kommer dö av utmattning.. Så känner jag just nu.
Åt helvete med världens alla människor jag orkar fan inte just nu.
I don't give a flying fuck om jag är otrevlig mot människor, orkar inte vara artig och trevlig.
Orka att man säger till mig att jag är för artig och att killar säger att dom ser mig som kille och inte tjej bara för att jag är så pass "cool" som en tjej inte är.. Det är inte okej, det är inte roligt någon stans. Som kille vill man ju inte bli pratad om som tjej eller det antar jag iafl. Näe som sagt, jag ger fan upp snart.. Det är på gränsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0