Första Seminariumet..

 
Jag måste säga att jag har allt haft, än så länge en ganska awesome dag.
Egentligen började det redan igår när jag fick en "Aaaaaw-moment" över något som en person skrev till mig. Sen så har det bara varit bra. Idag hade alltså vi vårat första seminarium och till det seminariumet skulle vi ha läst en artikel av Beckman, en kulturproposition och en kulturutredning.. Utredningen är för övrigt på ca 250 sidor och använder ett språk som ja.. kanske bland det jobbigaste man kan läsa.
 
Men iafl när man kom in i diskussionen omkring detta så var det väldigt intressant och jag var lite nervös över att jag skulle fatta noll, zipp, zero men ikke.. Här hakade jag på och kastade begrepp omkring mig. Jag måste säga att jag har den bästa lilla diskussionsgruppen också!
 
Nu sitter jag här läser lite ur "Perspektiv på turism och resande", kokosolja i håret, bluecorn ansiktsmask och är på g att hoppa in i duschen.. Dricker lite te också men det gör jag alltid så de är inget nytt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0